Міжнародна олімпіада з програмування на кубок векуа 25-26 травня 2019 р.

Змагання Кубку академіка Іллі Несторовича Векуа проходять за правилами студентської першості світу з програмування АСМ-ІСРС і є важливим етапом підготовки до першості світу українських студентів.

У зв’язку з високою складністю задач Кубку, до участі у ньому, в першу чергу, запрошуються учасники ІІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування і призери ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських шкільних олімпіад з інформатики.

Також участь у Кубку можуть брати ветерани АСМ-олімпіад, які вже закінчили навчання в університетах.

Команди складаються з 3-х або з 2-х осіб.

Можна взяти участь у обох або в одному турі.

Організаторами Кубку Векуа є Міністерство спорту і молодіжних справ Грузії, Асоціація підтримки програмування (Грузія), Сухумський державний університет у Тбілісі, Грузинський технічний університет.

Задля розширення участі українських команд, з 2014 року рішенням оргкомітету Кубку, чотири його майданчики створено в Україні.

Змагання Кубку Векуа складаються з двох турів – особистого (відбудеться 25 травня) і командного (26 травня).

Для реєстрації учасники мають заповнити до 20 травня анкету — он-лайн реєстрації за адресою:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7cuWf0YlHrTknS3bn89fAvGOYuz3j8g6aCjDlbfNVGh2Sw/viewform?usp=sf_link

З питаннями щодо участі у Кубку Векуа можна звертатися до координатора Кубку в Україні — професора кафедри комп’ютерних наук Вінницького національного технічного університету Месюри Володимира Івановича, email:  mesyura@vntu.edu.ua, тел.: 0972647731.

Усі питання щодо конкретних умов участі на кожному з майданчиків слід адресувати:

- у Вінницькому національному технічному університеті – Месюрі Володимиру Івановичу, email:   mesyura@vntu.edu.ua;

- в Одеській національній академії харчових технологій – Антоновій Альфії Раісівні, email:   abantonova@i.ua;

- в Ужгородському національному університеті – Міці Олександру Володимировичу, email:   alex.mitsa@gmail.com.

Кількість учасників на кожному з майданчиків може бути обмежена ресурсами організаторів.

Антонова А.Р., директор

Школи Спортивного Програмування,

доц. каф. ІТ та КБ  ОНТУ

Розміщено 2019-05-18 14:03:20